söndag 16 februari 2014

Fullt ös i soffan och min första orgasm :)

När vi hade lagt oss i sängen för att sova så började min kära kille pilla på min lilla ärta, svarade snabbt med att börja pulsera och jag blev plaskblöt.
Jag gick ut i köket och hämtade min lilla lila vibrator för jag ville att han skulle ta mig i analen med. Jag la mig till rätta på ryggen och han började pulla mig snabbt och intensivt, körde vibrator på min lilla klitta samtidigt som han slickade mig. min fitta började att dra ihopa sig allt mer.

Efter ca 10 min förspel, flåsade jag att han skulle knulla mig istället för jag ville ha hans kuk i min plaskblöta fitta. Han var inte sen på att uppfylla min önskan. Trängde sig in och pumpade på mig i sittande missionärställning samtidigt som han rullade på min ärta.Efter en stund drog han upp mina ben på hans axlar så han kunde komma ännu djupare i mig, han knullade mig brutalt tills han sprutade sin kladdiga sperma i mig och drog ut sin kuk och fortsatte spruta över min svullna klitta så att den också blev ner dränkt av den varma saften.

Jag var fortfarande fruktansvärt kåt och ville ha mer kuk. Pojkvännen gick in i badrummet för att torka av sin sperma. Jag låg kvar i soffan, tog dildon och började försiktigt med hjälp av hans sperma, pressa in den i min trånga rumpa.Min pojkväns min var helt obeskrivlig när han kom ut och såg vad jag höll på med. Jag stönade och bad om hjälp. 
Jag la mig på mage så att han kunde fortsätta med rumpbehandlingen samtidigt som han masserade min klitta. Efter en stund vände han raskt på mig och frågade "är du redo för att få din första orgasm din lilla slyna? Jag känner nog hur din tråga fitta börjar att krampa".
Jag kunde inte prata utan bara stönade och vred mig som en ål i soffan för jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Han fortsatte att knulla mig med dildon i analen och slicka min fitta. Tillslut kändes det som om jag försvann i några sekunder och jag trodde att jag skulle slå knut på mig själv .

så woohoo! Min första orgasm och analoskulden på en och samma dag :D



1 kommentar:

  1. Helt underbar läsning, mer sånt och härligt att du fick din första orgasm.. : )

    SvaraRadera