lördag 15 februari 2014

Pullad i köket

När jag sitter och skriver på min blogg, fotar osv. så ber jag min pojkvän till hjälp för ibland blir det knepigt att ta bilder själv för dom blir suddiga osv osv 

Jag ser hur hans kuk buktar mer och mer ut när han ska ta erotiska bilder av min kropp när jag står framåt böjd mot vasken. Jag känner själv hur jag tänder till och hur det rinner till i min pulserande fitta.. 
Han lägger ifrån sig mobilen på köksbordet och drar snabbt mina neon blåa string åt sidan och kör snabbt in 2 fingrar samtidigt som han väsa i mitt öra "så du blir upphetsad av detta din lilla slyna, dom andra har tur för att lukta på dina använda trosor men jag får iaf knulla den" 
jag blir ännu mer upphetsad av tanken att andra vill köpa mina underkläder..

well, så här håller vi på om dagarna. Otroligt bra sexliv har jag nu för tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar